petek, 21. september 2012

BUČNI POLPETI

Ko smo se včeraj okrepčali z odlično bučno juhico, smo si postregli še z odličnimi bučnimi polpeti, popečenimi cukini in piščančjim mesom.

Tako sem naredila bučne polpete:

BUČNE POLPETE 

Sestavine:
  • buča
  • 2 jajci
  • čebula
  • 2 žlici ržene moke
  • 2 žlici gladke moke
  • parmezan
  • sol
  • kajenski poper
  • peteršilj

Izbrala sem košček oranžne buče in polovico buče-rožice. Očistila sem jih in naribala, ter posolila.
 

Počakala sem dobrih 10 minut, da je buča izpustila vodo, ter jo ožela. Nato sem dodala na drobno sesekljano čebulo, nariban parmezan, moko, poper, jajca in pest sesekljanega peteršilja, ter sestavine z vilico fajn premešala.


Dobila sem ne preveč trdo, gosto zmes, katero sem pustila par minut, da se je moka nekoliko "napila". V ponvi sem segrela malo oljčnega olja, ter vanjo z veliko žlico položila tri kupčke, katere sem oblikovala v polpete.


Polpete sem v par minutah popekla do zlato-rjave barve, ter jih zložila na krožnik. Dodala sem popečene cukine in piščančje meso.


Odlična in reeees lahka pojedina!
 
Tako, sedaj pa nas čaka le še bučni posladek.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar