sobota, 15. september 2012

KONČNO MI JE USPELO!

To bi morala storiti takoj, ko sem prišla z dopusta, pa sem bila takoooo malo doma. Ni in ni bilo pravega časa, da bi uredila frizuro dišeči meti, ki se je razrasla kot plevel. No, pa me je slabo vreme prisililo. Potrebnih je bilo pičlih 15 minut in meta je bila porezana. Po tleh sem razgrnila časopisni papir in jo razrostrla po njem. Upam, da bo jesen še toliko topla, da se bo meta fajn posušila. Nato jo bom zdrobila in dodala domači čajni mešanici. Oooo, pozimi spijemo na litre domačega čaja!







Print Friendly and PDF

7 komentarjev:

  1. Kaj vse pa je v domači čajni mešanici? Morda kot ideja, en zapis o njej.

    Še to: krušne bombice na začetku bloga so videti tako slastne, da bi kar fotko ugriznil, ha ha.

    Lp/Su

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj vse točno je v čajni mešanici nimam pojma, ker se z nabiranjem in sušenjem ukvarjata babica in deda. Je pa dober. To pa vem.

      Izbriši
    2. Lepo. Tudi jaz sem babica (2x), vendar v mojem ljubljanskem okolju nimam možnosti nabiranja čajnih zelišč. Naberem pa na Pagu žajbelj, včasih tudi šipek.

      Lp/Su

      Izbriši
  2. Fino, tudi jaz bom posušila nekaj svoje. Baje ima meta potem se intenzivnejši okus.
    Na mojem blogu imaš nagrado, če želiš, jo prevzemi.
    lp, Lu

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za super čas in mesto na Eko maratonu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo dober čaj a tudi metin sirup je odličen.Hvala!
    Jelka

    OdgovoriIzbriši