sobota, 29. september 2012

V SVETU BUČ

Ne vem, zakaj so se mi ob misli na naslov današnje objave po glavi vrtinčili besedni sklopi, kot so slastna pojedina, olična jed, to morate probati!, okusni makaronov obrok, ... skratka, vse kar je povezano z okusno, odlično in njami. 


Pa sem pomislila. Ej, kako sem bedna, saj vedno kadar objavim kakšen recept zraven napišem mmmmm, dobro, probajte,  slastno, itd, itd.



A čakaj malo, pa saj to je vse res! Res je, da vse kar zapišem, poslikam in objavim probamo in res je, da je vse kar zapišem, poslikam in objavim tudi resnično dobro, odlično, ma neeee  - slastno.



In ker nas je tokrat mati zemlja izdatno obdarila z bučami vseh vrst in oblik, in ker sem tako kot vedno morala skuhati večerjo v najkrajšem možnem času, in ker imamo radi buče, pa testenine tudi, sem tokrat sčarala tole:


TESTENINE Z BUČNIM PESTOM

Sestavine:

  • testenine poljubne oblike
  • 1/2 čebule
  • kos buče
  • bučna semena
  • oljčno olje
  • parmezan
  • bazilika
  • sol
  • kajenski poper


Najprej sem izbrala bučo in odrezala večji kos.

Kos buče sem očistila in olupila.


Z nožem za lupljenje sem bučno meso spremenila v bučne rezance.


Nato sem očistila in na tanko narezala plovico čebule.


Čebulo sem prepražila na oljčnem olju, ter dodala bučna semena.



Ja, terilnik sem vzela zato, ker sem najprej mislila semena nekoliko zdrobit, pa sem ugotovila, da tole drobljenje ni neka strašna finta in sem uporabila kar cela semena. 




Skratka, čebulo sem prepažila, ter dodala bučna semena, katera sem nekoliko popražila skupaj s čebulo. 




Vmes sem pripravila baziliko in parmezan.


Čebuli in bučnim semenom sem dodala bučne rezance, jih solila in poprala, ter jih na hitro podušila - tako da so skupaj padli. 

Nato sem ugasnila ogenj, dodala baziliko in parmezan, premešala in počakala, da so se skuhale testenine.

Najprej sem razmišljala, da bi pesto zamešala z rižem ali pa mogoče s kuskusom, pa sem se na konsu odločila za polžke.


Tako pa je izgledala končna jed. 


OOOOODLIČNA!


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar