torek, 4. september 2012

VEČERJA NA HITRO

Pa se je začelo. Vsakodnevna logistika, roditeljski sestanki, taksi služba. A saj se nimam kaj za pritoževati. Letos bo roditeljskih sestankov oooobčutno manj. No, polovico manj. Prevozov pa tudi, saj zato pa je naredil Matija vozniški izpit - da bo vizil, a ne? Joj, če se samo spomnim, kako sva s Sašotom čakala dan, ko bo pri hiši še tretji voznik. Kot pes na kost. In sva dočakala. In zdaj je fajn. No, meni je malo boljše, ker ... kdaj pa kdaj mati pozabi tankat - pa gre sine. Kadar mati nima časa menjavat gum - gre sine. Ko je avto takoooo umazan - sine, a bi ti malo vode zlil gor na avto? ....

Skratka, včeraj nam je bolj na tanko piskalo s časom, tako da je nastala takšna prav hitra večerja. Hvala bogu, da obstaja zelenjava - okusna in hitro pripravljena jed, če pa jo imaš  pod kuhinjskim oknom, pa je to še toliko bolje.

RIŽ Z MORSKO - ZELENJAVNO POLIVKO

Sestavine:

  • riž
  • čebula
  • buča
  • paradižnik
  • morski sadeži
  • sveži peteršilj
  • sol, kajenski poper
  • oljčno olje


Najprej sem očistila in narezala čebulo. Nato sem očistila, olupila in narezala še bučo in paradižnik. 


Na štedilnik sem pristavila večji lonec poln osoljene vode. Vanj sem vsipala riž.


Riž vedno kuhamo tako kot špagete. V veliki količini vode. Tako se ne razkuha in je veeeedno al dente. 


Čebulo sem prepražila, dodala paradižnik in bučo, ter sestavine nekaj časa dušila.


Dodala sem morske sadeže, začinila in pokrila pokrovko. Ko je omaka zavrela sem zmanjšala ogenj, ter kuhala še kakšnih 10 - 15 minut.


Preden sem jed servirala, sem dodala svež sesekljan peteršilj.


Po približno 15-tih minutah kuhanja, sem riž odcedila, pripravila mizo in že smo basali. Na krožnike, potem pa vase.


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar