četrtek, 20. september 2012

PRAVA BUČNA POJEDINA

Pohitela sem domov in med prvim in drugim dežjem ujela tistih mojih 40 minut, ki sem jih potrebovala za kratek raztek. Nato sem imela dobro uro časa, da sčaram večerjo za tri. Za enega ful lačnega, eno zmerno lačno in enega nekoliko manj lačnega. Pogledala sem po kuhinji, zagledala pisani kup buč in že sem imela idejo.



Pripravila sem pravo bučno pojedino. Kot prvo smo se okrepčali in segreli z bučno juho, nato smo menjali krožnike in si postregli z bučnimi polpeti, ter popečenimi cukini in piščančjim mesom. Ko smo si nekoliko opomogli od dobrot iz prvih dveh krožnikov, smo se posladkali še z zdrobovim bučnim kolačem. Mmmmm, vse je bilo tako lahkotno in okusno!

Pa poglejmo, kako sem  pripravila bučno juho:

MEŠANA BUČNA JUHA S STROČJIM FIŽOLOM

Sestavine:

  • 1/2 čebule
  • 1/2 buče
  • pest stročjega fižola
  • 2 krompirja
  • 1 korenček
  • oljčno olje, sol, kajenski poper
  • šepek svežega peteršilja
  • žlica kisle smetane


Očistila sem čebulo, jo narezala in prepražila na oljčnem olju. Dodala sem preostalo zelenjavo, ki sem jo pred tem narezala na manjše kocke, ter sestavine nekoliko popražila.  Nato sem dodala vodo, juho začinila in jo pokrila s pokrovko. Kuhala sem jo približno 20 minut, nato sem dodala svež peteršilj in jo zmiksala v blenderju. 

Zmiksani juhi sem dodala žlico kisle smetane, premešala in postregla. Čulo se je le: njami, njami!








Vrnite se jutri - bom povedala kako sem naredila bučne polpete. Se vidomo!
Print Friendly and PDF

7 komentarjev:

  1. Upam, da se nadaljuje, da bom v soboto lahko naredila zdrobov bučni kolač ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prehitra sem s prejšnjim komentarjem ;) Očitno bo dišalo že jutri, ker sem poguglala in ga našla ... kje drugje, kot na vašem blogu ;)
      http://leva-desna.blogspot.com/2010/09/zdrobov-kolac-z-buckami.html

      Izbriši
  2. kako težka naj bo buča za pecivo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, to pa je res dobro vprašanje. Buče nikoli ne tehtam, zato nimam pojma koliko je težka. Količino naribane buče ocenim - od oka. Približno toliko, kot če bi naribala 4 jabolke. Bo šlo? Seveda!

      Izbriši
  3. Vanja, odlična ste - v teku in gospodinjstvu.

    LP, Majda

    OdgovoriIzbriši