torek, 18. september 2012

PARADIŽNIKOVA OZIMNICA

Par dni se nisem sukala okoli vrta in kaj me je dočakalo? Polna skleda rdečih, zrelih, že skoraj prezrelih paradižnikov. Sama pri sebi sem razmišljala, ali jih pospravim v zmrzovalnik ali pa jih pustim v hladilniku, kjer se jim bolj slabo piše, saj jih ne bomo uspeli vseh v tako kratkem času pospraviti v želodce. 

Seveda nisem oklevala, takoj sem se lotila dela in en, dva, tri, že so bile pripravljene tri vrečke domačega paradižnika. Ko bo mraz, bodo takoj zmanjkale.







Print Friendly and PDF

3 komentarji:

  1. Ti si pa resnično pridna in praktična gospodinja. Jaz imam trenutno skrinjo pod hladilnikom, tako, da je hitro polna in si takšnih "podvigov" žal ne morem privoščiti ... zaenkrat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj mi imamo tudi čisto majhen zmrzovalnik, a par vrečk že nekam spraviš. Pa še hitro jih pojemo, ko zmanjka svežega paradižnika!

      Izbriši
  2. Lepo in barvito,tudi jaz shranjujem paradižnike.
    jelka

    OdgovoriIzbriši