četrtek, 6. september 2012

OKUSI SO RAZLIČNI

Včerajšni dan je bil resnično nabit z vsem mogočim. Služba, tek, kuhanje večerje, druženje s prijateljicami. Doma smo se srečali le za dobrih 15 - 20 minut in že odbrzeli vsak na svojo stran. 

Večerni jedilnik smo uskladili kar po telefonu. In kaj so si fantje zaželeli? Sirove štruklje. Tiste domače - pečene v pečici.

Pa sem se jih lotila.

PEHTRANOVI ŠTRUKLJI

Sestavine:
Vlečeno testo:

  • 50 dag moke
  • 1 jajce
  • žlička soli
  • hladna voda


Sestavine sem zmiksala v gladko testo. Testo sem oblikovala v kepo, ga premazala z oljem in postavila za pol ure v hladilnik. 

Med tem časom sem pomila posodo, ki je bila v koritu še od zajtrka, ter pripravila nadev. 

Nadev:

  • 70 dag skute
  • 3 jajca
  • 2 dcl kisle smetane
  • pehtran


Preliv:

  • 1 jajce
  • 2 dcl jogurta
  • 1 dcl kisle smetane


Vse sestavine razen pehtrana sem zmiksala. 


Testo sem razdelila na 6 enakih delov in vsakega posebej razvaljala, ter premazala z nadevom. Nadev nikoli ne sladkam. To stori vsak sam če želi. Pehtran sem dodala le enemu štruklju. Tega sem naredila zase.


Testo sem zarolala, ter štrukelj zavila v krpo in skuhala. Štruklje sem kuhala približno 20 minut v osoljeni vodi.

Kuhane štruklje sem odstranila iz krpe, ter jih narezala. 


Zložila sem jih v namaščen pekač, ter prelila z mešanico razžvrkljane jajce, jogurta in kisle semtane. 

Pekač sem postavila v segreto pečico in štruklje pekla dodatnih 20 minut.


Lepo zapečene štruklje sem razporedila na križnik in posipala s prepraženimi drobtinami. 

Sama sem si seveda privoščila pehtranove štrukeljce, fantje so jedli navadne. Zakaj? Ker so vse pehtranove jedi fuj bljek in so najboljše, če ne vsebujejo pehtrana. 

Meni pa so pehtranovi štruklji takooooo dobri. MMMMMMMM!

Print Friendly and PDF

4 komentarji:

  1. Tudi jaz bi se odločila za pehtranove. Mljask!

    Lp/Su

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz bi jih tudi z veseljem jedla, te pehtranove in to zdaj ... mmmmmm....

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmm, kaj je mamljivo.

    A si že delala testo s pirino moko?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, s pirino moko pa še nisem poizkusila. Bom - enkrat!

      Izbriši