sreda, 12. september 2012

OB KONCU POLETNIH DNI

Te dni nas meteorologi že strašijo s snežnimi padavinami - na višjih legah. Zato sem hitro izkoristila te zadnje poletne dni in pripravila osvežilno večerno sladico. 

 
SKUTINA TORTA Z BRESKVAMI

 
Sestavine:
  • otroški piškoti
  • 700 g skute
  • 250 g sladke smetane
  • 20 g želatine
  • 2 vanili sladkorja
  • sladkor po okusu
  • 3 breskve

Tako sem se lotila sestavljanja sladice:

Odprla sem zavoj s piškoti, ter vsakega posebej namočila v breskov sok in jih zložila po dnu okroglega pekača za torte.
 
 

Nato sem oprala in na kocke narezala breskve.



Nato sem vse skupaj potisnila v kot in pohitela po Jerneja, ki je že pričel z novo sezono plavalnih treningov. Ko sem se vrnila, sem pripravila želatino, ter jo zmešala s skuto, sladkorjem in stepeno sladko smetano.


Skutini masi sem dodala narezane breskve, ter nadev enakomerno razporedila preko namočenih piškotov.


Torto sem za dobro uro postavila v zmrzovalnik, da se je fajn strdila.


Pred serviranjem sem jo okrasila s krhlji svežih breskev.



MMMM, KAKŠNA OSVEŽILNA SLADICA!
 
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar