sreda, 7. november 2012

KLEPETALKA

Ne, zapis ne bo govoril o klepetavih puncah, čeprav bi se o njih dalo marsikaj povedati - a ne da smo babe itak vse klepetave?

...ne. Gre za pito s krhkim testom, skuto in biskvitom. V originalnem receptu so dodane še marelice iz kompota, a jaz sem ga malo priredila in spekla slaščico brez sadja. 

Dobra je. Mmmm, je dobra!

KLEPETALKA

pita s krhkim testom, skuto, sadjem in biskvitom


Krhko testo:

  • 30 dag gladke moke
  • 15 dag kokosovega masla
  • 1 rumenjak
  • 10 dag sladkorja v prahu
  • malo jogurta
Skutna masa:

  • 1 kg skute
  • 15 dag sladkorja
  • 2 jajci
  • 1 zavitek praška z vanilijev puding
  • ščepec soli
Biskvitno testo:

  • 4 jajca
  • 10 dag sladkorja
  • 11 dag moke (polnozrnate)
Krhko testo sem naredila tako: iz sestavin sem na hitro zgnetla gladko testo, ter ga za pol ure postavila v hladilnik. Ko sem ga vzela ven, sem bila ne malo presenečena. Bilo je trdo kot kamen. Hja, očitno se je kokosovo maslo na hitro ohladilo in strdilo. A nič hudega, za eno minuto sem ga postavila v mikrovalovno pečico in ga na brzino segrela. Ponovno je bilo mehko in voljno.

Pekač iz pečice (z višjim robom) sem na tanko namazala z oljem in krhko testo enakomerno poravnala po dnu pekača. No, pravilno bi bilo, da bi ga razvaljala, a zakaj bi izgubljala dragoceni čas z valjanjem in pranjem valja, če lahko testo razporedim tudi z roko? Ne vem.

Za skutno maso sem: zamešala skuto, sladkor, jajci, prašek za puding in ščepec soli.
Pripravljeno testo sem premazala s skutno maso.

Za biskvit: sem ločila rumenjake in beljake. Rumenjake s sladkorjem sem kremasto stepla. Iz beljakov sem naredila sneg, ki sem ga narahlo vmešala v rumenjake in dodala moko. Maso sem z veliko žlico čim bolj enakomerno razporedila po skutnem nadevu.




Pekla sem v segreti pečici na 180 stopinjah, 60 minut.




Pecivo bi morala ohladiti in ga nato narezati na rezine. Kako? Ohladiti. Ni šanse, pecivo je bilo narezano še vroče. 





Po vrhu bi ga lahko posula s sladkorjem, a že itak je v sami sladici toliko sladkorja, da dodatnega ne potrebuje. 

IN TAKO SMO POJEDLI ŠE VROČEGA.

Print Friendly and PDF

14 komentarjev:

  1. So v biskvitnem pecivu še orehi ali kaj podobnega? Na sliki deluje bolj temno.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja, nisem napisala. Za biskvit sem uporabila polnozrnato moko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljena,
    super so tvoji recepti! Danes sem spekla tole klepetavo pito in je res slastna. Zanima me pa, kako je v receptu mišljeno glede marelic - jih daš pod skuto, nad skuto?
    Lp, Ljubica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marelice so mišljene gosto zložene na vrhu skutine mase.
      ...fajn peko vam želim!

      Izbriši
  4. navigate to this website k8g84x2q83 louis vuitton fake replica bags forum replica bags in london gucci replica j2l59l1y16 replica bags chicago replica bags aaa quality read review z7k38o2i41 replica bags in dubai

    OdgovoriIzbriši