nedelja, 11. november 2012

PONOVNO MED SOLATKAMI

Zadnji mesec smo kar nekako pozabili na slastne, sočne solate. Hja, malo je kriv sam letni čas, malo pa sama organizacija vseh družinskih obveznih in neobveznih dejavnosti. A oni dani smo si jo ponovno privoščili. Takšno sočno, osvežilno in lahko.

PISANA SALATA S KALČKI

Sestavine:

  • čebula
  • paprika
  • paradižnik
  • kalčki mungo fižola
  • feta sir
  • zelena solata
  • sol, olje, kis


Nakaljena semena sem oprala in odcedila.




Čebulo sem narezala na tanke rezine.



Dodala sem na majhne kocke narezano "umetno" papriko,



ter en paradižnik. 



Kalčke sem stresla v skledo,



ter dodala feta sir in zeleno solato.



Zelenjavo sem premešala, jo začinila in že je nastala okusna večerja.



Vsa zelenjava se je prelila v čudovito barvno mešanico.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar